четвртак, 24. март 2011.

Инсајдер 1



Глас из позадине:  Вечерас на вашој омиљеној телевизији, најбољи talk
show и најбољи водитељ Јован Жељић угостиће новог писца, професора историје Жељка Јовановића.Јован Жељић: Добро вече драги гледаоци, ево нас по ко зна који пут у најбољој емисији на свету под називом...
Публика: У вашој глави!!!!
ЈЖ: Вечерас је са нама нова звезда наше књижевности, мајстор писане 
речи, који своје приче објављује само путем интернета на свом блогу, иначе професор историје Гимназије у Обреновцу...Жељко Јовановић. Добро вече професоре, могу ли да вас зовем професоре?

Жељко Јовановић: Добро вече, Јоване. Нема потребе да ме зовете 
професоре, ипак смо ми, чини ми се истих година. Можете слободно да ме зовете Жељко.
Ј.Ж: Не бих баш рекао да смо истих година, али добро, нека 
буде.Жељко, кажите нам, како сте почели да пишете?
Ж.Ј: Па, пре десетак година један мој пријатељ је отпутовао у Америку...
Ј.Ж: Немојте одмах са Америком. Шта мислите да само ви имате пријатеља у Америци?
Ж.Ј: Немам пријатеља у Америци...
Ј.Ж: Зар нисте сад рекли да је отпутовао у Америку?
ЖЈ: Јесам, али се недавно вратио.
ЈЖ: Из Америке?
ЖЈ: Не, из Аустралије.
ЈЖ: Чекајте, зар нисте рекли  да је отпутовао у Америку?
ЖЈ: Јесам.
ЈЖ: Па како онда из Аустралије?
ЖЈ: Пустите ме да кажем.
ЈЖ: Изволите.
ЖЈ: Отпутовао је на студије у Америку, па је после отишао у Аустралију.
ЈЖ: Студије?
ЖЈ: Да. Астро-физике.
ЈЖ: Астролог значи.
ЖЈ: Не. Астроном, заправо астро-физичар.
ЈЖ: Зар то није исто? И једни и други се баве звездама.
ЖЈ: Није баш тако...
ЈЖ: Добро. Маните науку. Какве то везе има са вашим причама?
ЖЈ: Ми смо се дописивали преко интернета и тако кад сам схватио да не
знам шта бих му писао и написао сам неколико кратких прича.
ЈЖ: Које од ових објављених?
ЖЈ: Бојим се да није ниједна.
ЈЖ: Ниједна? Због чега? Мислите ли да те прве приче нису довољно 
добре? Ни ове вам нису бог зна какве.
ЖЈ:Извините, молим вас. Мислим да су прилично добре. Неке мање 
неке више, али свакако нису лоше.
ЈЖ: Нек вам буде.
ЖЈ: Те прве приче нисам сад објавио зато што сам их поклонио.
ЈЖ: Поклонили сте их?
ЖЈ: Да.
ЈЖ: Коме? Због чега?
ЖЈ: Не бих вам то рекао....
ЈЖ: Али наша јавност има право да зна.
ЖЈ: Мислим да нема.
ЈЖ: Много нешто мислите. Да нисте ви можда те приче продали 
па су искоришћене под туђим именом?
ЖЈ: Не. Приче се не продају. Поклонио сам их.
ЈЖ: Никад не бисте продали причу да буде искоришћена од неког другог?
ЖЈ: Никад.
ЈЖ: Ми имамо податак да сте извесном М.Д-у продали своју причу још 1989. године.
ЖЈ: Не сећам се.
ЈЖ: Немојте тако. Па ви сте историчар. Професија вам је таква 
да се сећате и најмањих ситница. Били сте шести разред, вашем 
другу сте продали причу, коју је он потом потурио на писменом 
из српског и добио 5. Прича је била о брању шљива и о томе како 
се пече ракија. Да ли вам се враћа сећање?
ЖЈ: Нешто као кроз маглу. Помогао сам му да напише. Нисам му продао...
ЈЖ: Нисте му помогли! После писменог вам је купио сладолед.
ЖЈ: Не сећам се. Уосталом, како ви то знате?!
ЈЖ: Зато што је име ове емисије...
Публика: У вашој глави!!!!
ЖЈ: Добро. Видим да сте урадили домаћи. Ипак ове приче нисам продао него поклонио.
ЈЖ: Све из тог периода.
ЖЈ: Све.
ЈЖ: Ми имамо информацију да имате у поседу још две приче настале у том периоду, а да нећете 
да их објавите.
ЖЈ: Ко вам је то рекао?
ЈЖ: Није важно. Да ли је то истина?
ЖЈ: Јесте.
ЈЖ: Кажите нам, због чега не желите да их поделите са вашим верним читаоцима.
ЖЈ: Мислим да нису довољно добре.
ЈЖ: Као да ове јесу.
ЖЈ: Опет ви!
ЈЖ: Извините. Ми имамо информацију да су те приче ласцивне.
ЖЈ: Ма, ко вам је то рекао!!!
ЈЖ: Па је ли то истина или није?
ЖЈ: Није. Приче су о неким мојим дилемама у вези неких млађих девојки кад сам био студент.
ЈЖ: Каквих дилема?
ЖЈ: Па, био сам врло популаран својевремено и било је девојки које су хтеле...
ЈЖ: Шта су хтеле?
ЖЈ: Па, да постанемо мало приснији.
ЈЖ: Са вама?
ЖЈ: Са мном.
ЈЖ: Ма ајте молим вас. Па сви знамо на шта сте личили тада? 
Ко би вас хтео са оном дугом косом?
ЖЈ: Што? Баш ми је добро стајала.
ЈЖ: Нек вам буде. А и оне огромне наочари...
ЖЈ: Па није било другачијих!
ЈЖ: Немојте. Ево, вероваћемо вам. Кажете били сте популарни?
ЖЈ: Да.
ЈЖ: И? Шта је проблем са причама? Да нису пуне дивљег и необузданог сек.....
ЖЈ: Неееееее!!! Само нека двоумљења око неких питања.
ЈЖ: Којих?
ЖЈ: Да ли је у реду бити у вези са девојком 5-6 година млађом, на пример.
ЈЖ: Ма као да вас је нека млађа хтела...
ЖЈ: Опет ви! Било је и таквих. Нисам хтео ништа са њима, 
али сам њихове покушаје преточио у приче.
ЈЖ: Можете сад да их објавите.
ЖЈ: Не. Мало су застареле и више не приличе једном ожењеном 
човеку, оцу једног детета. Хтео бих овом приликом да поздравим 
жену и сина који нас гледају....
ЈЖ: Не! Нису вам ово жеље и поздрави. Мало сте нас сморили, па зато – РЕКЛАМЕ!!!!

1 коментар:

  1. партибрејкерс11. април 2011. 01:10

    После овога сам толико збуњен, као да сам ја био на ТВ-у.

    ОдговориИзбриши